Ντόρσεϊ: “Ήμασταν… κοιμισμένοι”

Μετά τη νίκη επί της Παρτίζαν, για την 9η αγωνιστική της EuroLeague, ο γκαρντ του Ολυμπιακού, Τάιλερ Ντόρσεϊ, δήλωσε:

“Ήταν πολύ δύσκολο παιχνίδι, πήγε στη δύναμη. Τη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα ήμασταν… κοιμισμένοι στην άμυνα. Μία νίκη είναι μία νίκη στο τέλος της ημέρας. Ήταν από τις βραδιές που δεν μπαίνει η μπάλα στο καλάθι. Για εμένα αυτό είναι κίνητρο, να επιστρέψω στο γυμναστήριο και να βελτιωθώ ακόμα περισσότερο. Ο Μιλουτίνοφ το άξιζε που φώναξαν το όνομά του. Βοήθησε πολύ. Είναι υπέροχο να λαμβάνεις τόση αγάπη.”

Keywords
Τυχαία Θέματα