Ντε Κολό: "Δούλεψαν πολύ σκληρά όλοι"

Μετά από μια μακριά και δύσκολη σεζόν, η ΤΣΣΚΑ βελτιώθηκε και κατάφερε στο τέλος να φτάσει στο τρόπαιο, όπως είπε ο Νάντο Ντε Κολό.

Αναλυτικά:

"Απλά προσπαθώ να κάνω το καλύτερο, το μπάσκετ είναι ομαδικό άθλημα. Ήταν μακριά και δύσκολη σεζόν, τα παιδιά δούλεψαν πολύ σκληρά στην προπόνηση. Παίζαμε καλύτερα κατά τη διάρκεια της χρονιάς και τα καταφέραμε".
Keywords
Τυχαία Θέματα