Λέτο: «Είχαμε άγχος – Να κοιτάξουμε μπροστά»

Οι δηλώσεις του Σεμπάστιαν Λέτο στην κάμερα της Cosmote TV μετά την ισοπαλία της Κηφισιάς κόντρα στον Παναιτωλικό για την 5η «στροφή» των playouts της Stoiximan Super League.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Η αλήθεια είναι πως είχαμε άγχος. Είναι φυσιολογικό. Τέτοιου είδους παιχνίδια έχουν ένταση και άγχος. Όσοι είναι απέξω ίσως δεν το βλέπουν, όμως οι παίκτες το νιώθουν καλύτερα. Ήμασταν καλύτεροι στο δεύτερο ημίχρονο. Να κοιτάξουμε μπροστά, να κάνουμε ό,τι χρειάζεται για τους βαθμούς της νίκης. Η εικόνα στο δεύτερο ημίχρονο είναι αυτή που πρέπει να χτίσουμε και όποιος είναι στο 100% έτοιμος ψυχολογικά και σωματικά θα παίξει».

Keywords
Τυχαία Θέματα