Κύπελλο Ελλάδας: Χωρίς ντέρμπι στους «16»

Οι αγώνες είναι διπλοί με γηπεδούχο στο πρώτο ματς την πρώτη ομάδα που βγήκε από την κληρωτίδα.

Οι πρώτοι αγώνες θα γίνουν το τριήμερο 30/11,1-2/12 και οι ρεβάνς στις 21-22-23/12.

Ισχύει ο κανονισμός του εκτός έδρας γκολ, ενώ θα υπάρχει VAR.

Αναλυτικά τα ζευγάρια:

ΑΕΛ – ΠΑΟΚ

Άρης – ΟΦΗ

ΑΕΚ – Κηφισιά

Λεβαδειακός – Ολυμπιακός

Παναθηναϊκός – Βόλος

Αγ. Νικόλαος – Αναγέννηση Καρδίτσας

Λαμία – Ιωνικός

Nίκη Βόλου – Παναιτωλικός

Keywords
Τυχαία Θέματα