Καραλής: «Ψηλότερα την επόμενη χρονιά» (video)

Ο Έλληνας αθλητής πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση στο άλμα επί κοντώ, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και δήλωσε χαρούμενος για την επιτυχία του. Ο 25χρονος αθλητής έγινε δεκτός από συγγενείς και φίλους στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».

Στις δηλώσεις του, τόνισε: «Είμαι χαρούμενος, είμαι κουρασμένος γυρίζω από ένα μεγάλο ταξίδι από το Τόκιο, ήταν μία μεγάλη σεζόν. Τώρα θέλω να ξεκουραστώ, αξίζουμε ξεκούραση όλοι οι αθλητές, όλοι δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας. Ελπίζω  την επόμενη χρονιά θα πάμε  καλύτερα, πιο

δυνατά, πιο ψηλά γιατί όλο αυτό  άναψε μία φλόγα μέσα μου, θέλω να πιστεύω ότι στο μέλλον θα καταφέρω να πετύχω όλους τους στόχους που έχω θέσει».

Και συμπλήρωσε στη συνέχεια: «Όλοι θέλουν να βγαίνουν πρώτοι, έχω να ένα συναγωνισμό με έναν φίλο μου, έναν  αθλητή που είναι ο καλύτερος του κόσμου. Θα δουλεύω κάθε μέρα σκληρά με χαμηλά το κεφάλι να καταφέρω να ξεπερνάω τον εαυτό μου. Να εξελίσσομαι σαν αθλητής και σαν άνθρωπος, να βρίσκομαι στο βάθρο. Μπορώ να ξεπεράσω τα 6.15, αν το καταφέρω θα έχω ξεπεράσει τον Σεργκέι Μπούμπκα. Δεν το είχα ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα, κάποια στιγμή θα γίνει».

Το σχετικό βίντεο:

Keywords
Τυχαία Θέματα