Ιβάνοβιτς: “Δεν υπήρχε παιχνίδι”

Απογοητευμένος με την εξέλιξη της αναμέτρησης κόντρα στον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ, ο τεχνικός της Βίρτους Μπολόνια Ντούσκο Ιβάνοβιτς, με την ομάδα του να γνωρίζει βαριά ήττα με 109-77.

Στις δηλώσεις του ανέφερε ότι επί της ουσίας το παιχνίδι τελείωσε μετά την πρώτη περίοδο και σημείωσε πως οι παίκτες του δεν είχαν καθόλου ενέργεια.

Αναλυτικά όσα είπε: “Δεν υπήρχε παιχνίδι, παίξαμε μόνο για δέκα λεπτά, δεν είχαμε καθόλου ενέργεια”

Keywords
Τυχαία Θέματα