Ήταν δίπλα τους και στη Λαμία

Χωρίς καμία αμφιβολία, από την αρχή έως και το τέλος της περιόδου, ακόμη και όταν χάθηκαν οι εγχώριοι τίτλοι, οι οπαδοί των «Πειραιωτών» δεν έλειψαν από το πλευρό του συνόλου του Πέδρο Μαρτίνς.

Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός πως ο Ολυμπιακός διέθεσε τα περισσότερα εισιτήρια στο πρωτάθλημα της περιόδου 2018-19.

Η πειραϊκή εταιρία με ανάρτησή της στους λογαριασμούς της στα social media θέλησε να ευχαριστήσει τον κόσμο των «ερυθρόλευκων» για την παρουσία του στη Λαμία, γράφοντας χαρακτηριστικά: «Με εσάς δίπλα μας, τα εκτός έδρας, είναι σαν εντός».

Με εσάς δίπλα μας, τα εκτός έδρας, είναι σαν εντός! / With you on our side, every away game feels like home! ⚪

Keywords
Τυχαία Θέματα