«Η Μονακό κοντά στον Rising Star της φετινής Euroleague»

Σύμφωνα με ιταλικό δημοσίευμα η Μονακό θέλει ευσεβώς να αποσπάσει την υπογραφή του Ναντίρ Ιφί, ο οποίος είχε 14.7 πόντους ανά ματς στην φετινή Euroleague.

Ο Αλγερινός γκαρντ με γαλλικό διαβατήριο πήρε το βραβείο του Rising Star της σεζόν, καθώς κατάφερε να είναι ο δεύτερος πόλος στην τρομερή Παρί του Σπλίτερ.

Η Μονακό λογικό να ενδιαφέρεται με τους Ιταλούς να το πηγαίνουν ένα βήμα παραπέρα αναφορικά με το καλοκαίρι.

Keywords
Τυχαία Θέματα