Η Μπάγερν μιλάει με Λο Σέλσο

Γερμανικά δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η Μπάγερν Μονάχου άρχισε τις διαπραγματεύσεις με την Μπέτις για την απόκτηση του Αργεντινού μέσου Τζοβάνι Λο Σέλσο.

Ο Λο Σέλσο ζήτησε προ ημερών από την διοίκηση της Ισπανικής ομάδας να τον αφήσουν να φύγει από τον σύλλογο.

Η Τότεναμ προσπαθεί εδώ και έναν μήνα να αποκτήσει τον Αργεντινό τον οποίο ήθελε να ταιριάξει στην μεσαία γραμμή μαζί με τον Εντομπελέ!

Η Μπάγερν όμως μπήκε στο κόλπο για την απόκτησή του τις τελευταίες ώρες. Ο Λο Σέλσο έχει μια ρήτρα που φτάνει τα 98 εκατομμύρια Ευρώ.

Οι Βαυαροί έχουν άμεση ανάγκη από παίκτες καθώς έχουν μόλις δεκαεπτά επαγγελματίες ποδοσφαιριστές και έχουν καθυστερήσει να ενισχυθούν!
Keywords