Φουρνιέ: «Πήγαν… καλά τα τρίποντα»

Ο Εβάν Φουρνιέ αναφέρθηκε στα θετικά σημεία του Ολυμπιακού, αλλά και στο δικό του 70% στο τρίποντο (7/10) για την 4η εκτός έδρας νίκη της ομάδας του στην Euroleague και ύστερα από 18 αγωνιστικές.

Οι δηλώσεις του στο flash interview:

«Αυτό πήγε… καλά με τα τρίποντα σήμερα στο παιχνίδι. Ίσως ήταν τα Χριστούγεννα. Η Βίρτους είναι πολύ καλή ομάδα, ήταν μια πρόκληση για εμάς. Μας ανάγκασαν σε πολλά λάθη.

Υπήρχαν πολλά σημεία – κλειδιά στο παιχνίδι, τα ριμπάουντ του Μιλουτίνοφ, οι βολές του Πίτερς, τα σουτ του Ντόρσεϊ».

Keywords
Τυχαία Θέματα