Φουρνιέ για νέο συμβόλαιο: «Δεν έχω υπογράψει τίποτα»

Ο Εβάν Φουρνιέ με χαρακτηριστικό tweet εξήγησε ότι δεν έχει υπογράψει νέο συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό, αν και η είδηση έχει να κάνει μόνο με τη συμφωνία.

Με αφορμή το εν λόγω ρεπορτάζ που έκανε λόγο για την πρόθεση της διοίκησης της ΚΑΕ να προτείνει την υπογραφή νέου συμβολαίου ως επέκταση του υπάρχοντος, ο Γάλλος γκαρντ έκανε λόγο μέσω tweet για «fake news» εξηγώντας ότι «δεν έχω υπογράψει τίποτα».

Η ανάρτηση του Γάλλου παίκτη δεν αναιρεί την θετική εξέλιξη της υπογραφής νέου συμβολαίου, εφόσον αποδεχτεί την πρόταση.

Keywords
Τυχαία Θέματα