Φ.Μακέντα : “Όλοι στο γήπεδο…”

Ο Φεντερίκο Μακέντα, έχει αναλάβει, αγωνιστικά, σημαντικές πρωτοβουλίες για την παραμονή της ομάδας της Αρκαδίας στη μεγάλη κατηγορία. Τα γκολ που έχει σημειώσει στα Play Out κρίνονται σημαντικά. Ο παίκτης με τις τεράστιες εμπειρίες στο διεθνές στερέωμα αναλαμβάνει και τον ηγετικό ρόλο του εμψυχωτή στην όλη προσπάθεια ενώ με δικό του μήνυμα από το πρωί, καλεί όλο τον κόσμο αύριο στο γήπεδο!

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FEDERICO MACHEDA (@federicomachedaofficial)

Keywords
Τυχαία Θέματα