Επέστρεψε στην Ελλάδα ο Tεντόγλου!

Με μία ώρα καθυστέρηση επέστρεψε στην Ελλάδα ο Μίλτος Τεντόγλου και η υπόλοιπη αποστολή από το παγκόσμιο πρωτάθλημα του Όρεγκον. Ο “χρυσός” Ολυμπιονίκης έφτασε στην Αθήνα και το “Ελευθέριος Βενιζέλος” με το ασημένιο μετάλλιο στις αποσκευές του. Τον Έλληνα αθλητή του μήκους υποδέχθηκε η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ, Σοφία Σακοράφα, ο γενικός γραμματέας, Γιώργος Γιατρουδάκης, και ο ταμίας Γιάννης Λιουμπάς.

Μαζί με τον Τεντόγλου στην Αθήνα επέστρεψαν και οι : Χρήστος Φραντζεσκάκης, Σπυριδούλα Καρύδη, Κυριακή Φιλτισάκου, Μιχάλης Αναστασάκης, Σταματία Σκαρβέλη, Αλέξανδρος Παπαδημητρίου, Κωστής Παπαμαρκάκης, Φώτης Στεφανή, Μανώλης Καραγιάννης.

Keywords
Τυχαία Θέματα