Επέστρεψε η αποστολή του Ατρόμητου

Μετά από μια μικρή "οδύσσεια", η αποστολή του Ατρόμητου επέστρεψε στην Ελλάδα λίγη ώρα μετά τα μεσάνυχτα.

Το ταξίδι της ομάδας του Περιστερίου είχε αρχίσει στις 7 το πρωί της Παρασκευής και ο Ατρόμητος πήγε από το Μπρεστ στο Μινσκ και από την πρωτεύουσα της Λευκορωσίας πέταξε μέσω Βιέννης για την Αθήνα, φτάνοντας τελικά στο "Ελ. Βενιζέλος" στις 00:30.
Keywords
Τυχαία Θέματα