Χουχούμης: “Χάσαμε από δικά μας λάθη”

Ο Διαμαντής Χουχούμης μίλησε στα κανάλια Novasports για την ήττα της Κηφισιάς από τον Λεβαδειακό και τόνισε ότι έλειπε η συγκέντρωση από την ομάδα των Βορείων Προαστίων της Αθήνας.

Οι δηλώσεις του Διαμαντή Χουχούμη:

“Δεν διαχειριστήκαμε καθόλου καλά το σκορ, ενώ μπήκαμε καλά στο παιχνίδι. Σκοράραμε δύο γκολ, όμως ο Λεβαδειακός μας πίεσε, δεν είχαμε συγκέντρωση και από δικά μας λάθη ηττηθήκαμε.

Θα κοιτάξουμε τι πήγε λάθος, να βελτιωθούμε. Είναι ακόμα η αρχή και θα κοιτάξουμε να βελτιώσουμε ότι δεν πήγε καλά”.

Keywords
Τυχαία Θέματα