Χάμιλτον: «Χάλια αγώνας, δεν είχα καθόλου ισχύ»

Απογοητευμένος εμφανίστηκε ο Βρετανός πιλότος με την απόδοση του στο ιαπωνικό Grand Prix και εξήγησε τι δεν πήγε καλά για τον ίδιο και την ομάδα του.

«Ήταν ένας χάλια αγώνας, γιατί άρχισα από την τρίτη θέση και κατέληξα να πηγαίνω προς τα πίσω. Απλώς πρέπει να καταλάβω πού χάνω όλη τη δύναμη. Είχα μια πραγματική έλλειψη ισχύος, ειδικά στο δεύτερο μέρος του αγώνα. Για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα δεν μπορούσα να συμβαδίσω με τους άλλους μόνο και μόνο λόγω έλλειψης δύναμης. Πρέπει να καταλάβω αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο ή όχι. Αλλά και πάλι πήραμε μερικούς βαθμούς», τόνισε ο πιλότος της Ferrari.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Χάμιλτον, Χάλια,chamilton, chalia