Μπακς: Ο Τόμας τους διάλεξε επειδή τον ήθελαν πολύ

Ο 24χρονος παίκτης είχε μείνει ελεύθερος από τους Μπρούκλιν Νετς και τις τελευταίες ημέρες βρέθηκε κοντά σε αρκετές ομάδες, όμως τελικά επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στα «ελάφια».

Χαρακτηριστικά, ο Τόμας δήλωσε: «Διάλεξα το Μιλγουόκι επειδή με ήθελαν και μου είπαν ότι ενδιαφέρονται εδώ και χρόνια. Είναι λοιπόν καλό που αυτή η ευκαιρία υλοποιήθηκε. Και ελπίζω απλώς να τους συναντήσω όλους, να τους γνωρίσω όλους και να συνεισφέρω το συντομότερο δυνατό».

Keywords
Τυχαία Θέματα