Άρης: Μπήκε ο Μόντσου

Σε άριστη κατάσταση είναι ο Μόντσου, κάτι που φάνηκε κατά την διάρκεια της απογευματινής προπόνησης της Παρασκευής.

Ο Ισπανός που έλαβε μέρος για πρώτη φορά στην προετοιμασία επί Ολλανδικού εδάφους, ακολούθησε κανονικά όλο το πρόγραμμα, παρά το γεγονός ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα απείχε λόγω ολιγοήμερης άδειας που εξασφάλισε προκειμένου να είναι παρών στην γέννηση του παιδιού του.

Το ερώτημα είναι αν θα του δώσει χρόνο συμμετοχής ο Ουζουνίδης στο φιλικό με την Άντερλεχτ (είναι προγραμματισμένο για το Σάββατο 5/7) αλλά σε κάθε περίπτωση, η προσαρμογή του στα νέα δεδομένα της ομάδας… δεν προβληματίζει κανέναν καθώς μόνο θετικά μπορεί να λειτουργήσει η παρουσία του στην ομάδα.

Keywords
Τυχαία Θέματα