ΑΠΟΕΛ: Αποχή λόγω οφειλών από τους παίκτες

Τα προβλήματα δε σταματούν για τους «γαλαζοκίτρινους», καθώς στην κακή φετινή πορεία της ομάδας, ήρθαν να προστεθούν και τα οικονομικά προβλήματα. Οι παίκτες περιμένουν τις διοικητικές εξελίξεις και παράλληλα προσπαθούν να εξασφαλίσουν τα χρήματα που του οφείλονται. Το Σάββατο δεν προπονήθηκαν όπως ήταν προγραμματισμένο και παρέμειναν στο γυμναστήριο, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να στείλουν μήνυμα στη διοίκηση της ομάδας.

Keywords
Τυχαία Θέματα