Αποχαιρέτησε ο Κουτσιανικούλης (pic)

Ο Βασίλης Κουτσιανικούλης με μήνυμα του στο instagram αποχαιρέτησε τον ΟΦΗ μετά από δύο χρόνια συνεργασίας με την ομάδα του Ηρακλείου.
Keywords
Τυχαία Θέματα