Ανδρούτσος: “Θέλαμε 50-50 διαιτησία”!

Μετά την ήττα από τον Λεβαδειακό, για την 5η αγωνιστική των πλέι-οφ των θέσεων 5-8 της Stoiximan Super League, ο ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ, Θανάσης Ανδρούτσος, δήλωσε:

“Είμαστε οι Κυπέλλουχοι θέλουμε να έχουμε μία καλή πορεία ως το τέλος του πρωταθλήματος. Παίξαμε πολύ καλά όμως δυστυχώς δεν μας βοήθησαν – εντός εισαγωγικών – να φτάσουμε στη νίκη. Εμείς θέλαμε να παίξουμε με τον Λεβαδειακό μία πολύ καλή ομάδα μέσα στον αγωνιστικό χώρο και θέλαμε 50-50 διαιτησία.”

Keywords
Τυχαία Θέματα