Άλλο ένα «αντίο» στον Παναθηναϊκό

Αποχωρήσεων συνέχεια στον Παναθηναϊκό, καθώς μετά το «αντίο» στον Αράο, η ΠΑΕ ανακοίνωσε επίσημα το «διαζύγιο» με τον Χόρντουρ Μάγκνουσον.

Το συμβόλαιο του Ισλανδού κεντρικού αμυντικού έληγε στο τέλος της τρέχουσας σεζόν και η ομάδα αποφάσισε να μην προχωρήσει στην ανανέωση του.

Έτσι η ΠΑΕ ευχαρίστησε τον έμπειρο άσο για την προσφορά του και του ευχήθηκε καλή συνέχεια στην καριέρα του.

Πέρα του Αράο και του Μάγκνουσον, το «τριφύλλι» έχει κάνει γνωστή και την αποχώρηση των Σχένκεφελντ και Πέρεθ.

Thank you, @HordurM34 , for your professionalism and spirit, even through tough luck. Wishing you a strong return and all the best ahead. #PAOFC #Panathinaikos pic.twitter.com/7EQ2O91uYO

Panathinaikos F.C. (@paofc_) May 20, 2025
Keywords
Τυχαία Θέματα