Wimbledon: Στα προημιτελικά η 18χρονη Αντρέεβα!

Την πρώτη της πρόκριση στα προημιτελικά του Wimbledon πανηγύρισε η Μίρα Αντρέεβα, η οποία επιβλήθηκε 2-0 σετ της Έμα Ναβάρο.

Η 18χρονη ήταν εκπληκτική και δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στην αντίπαλή της, που δεν μπόρεσε να την απειλήσει σε κανένα σημείο του ματς. Η νεαρή τενίστρια ήταν σε εξαιρετική κατάσταση και απέκλεισε το Νο.10 με 6-2, 6-3.

Αξιοσημείωτο της αναμέτρησης ήταν το πως ήρθε το τέλος! Η Αντρέεβα ήταν 40-0 μπροστά στο ένατο game του δεύτερου σετ, όταν κέρδισε τον τελευταίο πόντο, καθώς η Ναβάρο επέστρεψε ένα ντροπ σοτ στο φιλέ. Εκείνη δεν το κατάλαβε και προσπάθησε να συνεχίσει να παίζει, με την προπονήτριά της να της φωνάζει πως κέρδισε.

Απίθανο!

Keywords
Τυχαία Θέματα