Rising Stars: Νικήτρια η ομάδα του Κάρτερ

Στον πρώτο ημιτελικό του τουρνουά, η ομάδα του Καρμέλο Άντονι νίκησε 40-34 την ομάδα του Όστιν Ριβς, με τον Στεφόν Καστλ να σημειώσει έξι πόντους. Στον δεύτερο ημιτελικό η ομάδα του Βινς Κάρτερ νίκησε 41-36 την ομάδα του Τρέισι ΜακΓκρέιντι. Στον τελικό του τουρνουά, η ομάδα του Βινς Κάρτερ επικράτησε 25-24 και κέρδισε το βραβείο. Παράλληλα, οι νικητές πήραν το εισιτήριο για το All Star Gam της Κυριακής, όπου θα αποτελέσει την τρίτη ομάδα, μετά τις Team USA και Team World. Πολυτιμότερος παίκτης αναδείχτηκε ο Βι Τζέι Ετζκομπο, ο οποίος αγωνίζεται στους Φιλαδέλφεια 76ερς.

Keywords
Τυχαία Θέματα