Mπάμπα: «Δώρο στον κόσμο μας η νίκη»

Αναλυτικά:

Για το παιχνίδι: «Μπήκαμε επιθετικά στο παιχνίδι. Έπρεπε να κινηθούμε γρήγορα με ή χωρίς την μπάλα και αυτό δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα στον αντίπαλο μας. Παίξαμε καλά, δημιουργήσαμε ευκαιρίες και θα μπορούσαμε να σκοράρουμε περισσότερα γκολ. Η απόδοση μας ήταν εξαιρετική και η νίκη είναι ένα από τα highlight της σεζόν μέχρι στιγμής».

Για τους τραυματισμούς και τις απουσίες: «Ο Παβλένκα και ο Βολιάκο είναι σημαντικοί παίκτες για εμάς, όπως επίσης είναι και ο Τσιφτσής και ο Θυμιάνης. Αυτό είναι το σημαντικό

στην ομάδα μας. Όλοι όσοι έπαιξαν βοήθησαν για να μην φαίνονται οι απουσίες μας».

Για τους χαμένους βαθμούς ΠΑΟΚ: «Πάντα πονάει να χάνεις βαθμούς αλλά η σεζόν είναι μεγάλη. Θέλουμε να είμαστε η κορυφαία ομάδα και δουλεύουμε σκληρά για να το πετύχουμε».

Για το τι κρατάει από το 2025: «Το 2025 κλείνει θετικά για εμάς. Η σημερινή νίκη ήταν ένα δώρο από εμάς προς τους φιλάθλους μας για τις γιορτές. Εύχομαι να γυρίσουμε ακόμη πιο δυνατοί. Έχουμε στόχους σε όλες τις διοργανώσεις. Θέλουμε να πάμε μακριά στην Ευρώπη και να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα και το κύπελλο».

Keywords
Τυχαία Θέματα