EuroLeague: Πρόστιμο σε Ολυμπιακό και Ερυθρό Αστέρα

Ποινές ανακοινώθηκαν στους “ερυθρόλευκους” του Πειραιά και του Βελιγραδίου, για τις συμπεριφορές των φιλάθλων τους στα ματς της 9ης αγωνιστικής.

Ο Ολυμπιακός τιμωρήθηκε με πρόστιμο 6.000 ευρώ, για υβριστικά συνθήματα που ακούστηκαν στο ΣΕΦ κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης με την Παρτίζαν, ενώ η ομάδα του Βελιγραδίου τιμωρήθηκε με πρόστιμο 7.000

ευρώ για τον ίδιο λόγο, στο εντός έδρας παιχνίδι τους με τον Παναθηναϊκό.

Η επίσημη ανακοίνωση της EuroLeague:

«Η Euroleague Basketball ανακοίνωσε την παρακάτω πειθαρχική απόφαση σχετικά με τα περιστατικά που σημειώθηκαν στη 9η αγωνιστική της Regular Season 2025–26.Ο Ερυθρός Αστέρας τιμωρήθηκε με πρόστιμο 7.000 ευρώ για τα υβριστικά συνθήματα που ακούστηκαν από τους φιλάθλους της κατά τη διάρκεια του αγώνα Ερυθρός Αστέρας – Παναθηναϊκός AKTOR, σύμφωνα με το Άρθρο 29.2.f του Πειθαρχικού Κώδικα της Euroleague Basketball.Ο Ολυμπιακός τιμωρήθηκε με πρόστιμο 6.000 ευρώ για τα υβριστικά συνθήματα που ακούστηκαν από τους φιλάθλους του στον αγώνα Ολυμπιακός – Παρτίζαν Βελιγραδίου, επίσης βάσει του Άρθρου 29.2.f του Πειθαρχικού Κώδικα της Euroleague Basketball».

Keywords
Τυχαία Θέματα
EuroLeague, Πρόστιμο, Ολυμπιακό, Ερυθρό Αστέρα,EuroLeague, prostimo, olybiako, erythro astera