Το εγώ της Νίκης Λυμπεράκη

Το καλό βιογραφικό, η ομορφιά και η επιτυχημένη πορεία της Νίκης Λυμπεράκη στα media δικαιολογούν σε μεγάλο βαθμό τον εγωισμό της και τη μεγάλη ιδέα που λένε πως έχει για τον εαυτό της. Όμως εγωισμός και αυτοπεποίθηση δεν είναι το ίδιο και πολλές φορές το πρώτο υπονομεύει το δεύτερο.

Η αποτυχία του κεντρικού δελτίου στο Open, τη βαραίνει κάθε μέρα και περισσότερο και σήμερα, τη βλέπουμε όλο και πιο αγέλαστη και παγωμένη, όλο και πιο ψυχρή και απόμακρη, κόβοντας, άθελά της τον αόρατο δεσμό που ο παρουσιαστής ειδήσεων

πρέπει να διατηρεί με το κοινό. Τα χαμόγελά της, μετρημένα και φαίνονται ακόμη και ειρωνικά, το ύφος της απότομο… και ο χρόνος μετρά αντίστροφα.

Την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου η παρουσιάστρια του δελτίου Νίκη Λυμπεράκη είδε τα νούμερα να πέφτουν στο 4,9 στο δυναμικό κοινό και στο 5,3 στο γενικό σύνολο. Η δημοσιογράφος ήρθε το καλοκαίρι στο κανάλι ως αντικαταστάτρια της Έλλης Στάη που αποχώρησε, όμως δεν έχει καταφέρει να προσελκύσει το τηλεοπτικό κοινό.

Σήμερα το κεντρικό δελτίο ειδήσεων αποτελεί τον μεγάλο «πονοκέφαλο» του επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη ο οποίος δεν αποκλείεται, όπως γράφεται,  μετά τη ρεπόρτερ Γεωργία Λαγού να προβεί και σε νέες απολύσεις. Σίγουρο θα πρέπει να θεωρείται το γεγονός ότι στην περίπτωση που τα νούμερα της τηλεθέασης δεν ανέβουν μέχρι τον Δεκέμβριο, τότε το πείραμα με τη Λυμπεράκη θα λάβει τέλος. Το τελευταίο που χρειάζεται είναι ένα κανάλι που δίνει μάχη να κερδίσει το μερίδιό του, είναι …ένα γκολ από τα αποδυτήρια. Και η αποτυχία του κεντρικού δελτίου είναι ακριβώς αυτό.

Το τηλεοπτικό δελτίο ειδήσεων αποτελεί το κατεξοχήν οικείο και αναγνωρίσιμο τηλεοπτικό προϊόν για την πλειοψηφία των σύγχρονων ανθρώπων. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την καθημερινότητα και, αρκετά συχνά, συνθέτει το βασικό εκείνο πυρήνα στοιχείων και πληροφοριών μέσω των οποίων αντιλαμβανόμαστε τον κοινωνικό μας περίγυρο και τα πολιτικά πράγματα. Η επιλογή των θεμάτων, ο τρόπος παρουσίασης και το πρόσωπο του παρουσιαστή  αποτελούν την ταυτότητα του καναλιού.

Τι όμως δεν πήγε καλά; Τι φταίει;

Η μόρφωσή της αδιαμφισβήτητη. Είναι απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, αλλά δεν άσκησε ποτέ τη δικηγορία, καθώς από φοιτήτρια ήδη εργαζόταν ως δημοσιογράφος. Από το 2002, οπότε και άρχισε η ενασχόλησή της με τη δημοσιογραφία, έως σήμερα, έχει εργασθεί σε σειρά ραδιοτηλεοπτικών μέσων, με έμφαση στο εξωτερικό δελτίο αλλά και στην παρουσίαση εκπομπών και δελτίων ειδήσεων. Στον ΣΚΑΪ εργάζεται από τον Δεκέμβριο του 2014, ενώ από τις αρχές του 2017 ανέλαβε την παρουσίαση του Κεντρικού Ραδιοφωνικού Μαγκαζίνο. Μιλάει αγγλικά, ιταλικά, ισπανικά και γερμανικά.

Εδώ και πολλά χρόνια εργάζεται στον Αθήνα 984 και στο protagon, ξεκίνησε την τηλεοπτική της πορεία στην ΕΡΤ, συνέχισε στο Alter, στο SBC και το Kontra.

Με τον ΣΚΑΪ είχε υπογράψει μονοετές συμβόλαιο (που έληξε τον Ιούνιο), και προβλεπόταν η παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων στον υπό δημιουργία νέο τηλεοπτικό ενημερωτικό σταθμό ΣΚΑΪ 24. Το εγχείρημα όμως για τη δημιουργία δεύτερου τηλεοπτικού καναλιού με απόφαση της ιδιοκτησίας τελικά δεν προχώρησε. Έτσι, η Νίκη Λυμπεράκη περιορίστηκε στην παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του σαββατοκύριακου σε συνδυασμό με την παρουσίαση της βραδινής ενημερωτικής εκπομπής «Ρουά-Ματ».

Την είπαν «γυναικεία ανερχόμενη δύναμη στην παρουσίαση των δελτίων ειδήσεων», «νέο και πολλά υποσχόμενο πρόσωπο», σχολιάστηκε θετικά για την «ηρεμία της» όσο και για «την αξιοθαύμαστη εργατικότητά της», και για το «σωστό της λόγο που ορισμένες φορές… σπάει κόκκαλα».

Τι συνέβη όμως τώρα και τα νούμερα του δελτίου ειδήσεων που ανέλαβε στο Open δεν ξεκολλάνε από το 5%; Γιατί απωθεί το τηλεοπτικό κοινό;

Γιατί δεν τα καταφέρνει; Τι έχει περισσότερο η έμπειρη Μάρα Ζαχαρέα και η Σία Κοσιώνη;

Συγκρίνοντας τη Νίκη Λυμπεράκη με τις δύο εδώ και χρόνια επιτυχημένες παρουσιάστριες Σία Κοσιώνη και Μάρα Ζαχαρέα, με μια ματιά μπορείς να δεις τις διαφορές. Εκείνες είναι εγκάρδιες, ζεστές, απευθύνονται στο κοινό με ενδιαφέρον και κερδίζουν την εμπιστοσύνη και την προτίμησή του.

Και σου έρχεται στο μυαλό ότι το χειρότερο από όλα σε έναν άνθρωπο είναι η αλαζονεία. Η υπεροπτική συμπεριφορά που κάνει κάποιον να συμπεριφέρεται σαν να είναι ανώτερος και πιο σημαντικός τους άλλους, τους οποίους συνηθίζει να υποτιμά για να επιβεβαιώνει το εγώ του. Ο υπερόπτης λαχταρά και απαιτεί να τον θαυμάζουν, να τον σέβονται για τις ιδιαίτερες ποιότητές του και για τα κατορθώματά του τα οποία μεγαλοποιεί στο μυαλό του για να επιβεβαιώνει την ανωτερότητά και να δικαιολογεί τη διάθεσή του να εξουσιάζει και να μειώνει τους άλλους.

Οι αλαζόνες όταν είναι επιτυχημένοι είναι δημοφιλείς, επικοινωνιακοί και πρόσχαροι, αλλά όλο τους το προφίλ αλλάζει, όταν νιώθουν ότι αμφισβητούνται ή κριτικάρονται.

Οι αλαζονικοί άνθρωποι είναι τοξικοί για τους άλλους αλλά το μεγαλύτερό τους θύμα είναι ο ίδιος τους ο εαυτός, με τον οποίο έχουν ακόμη χειρότερη σχέση από αυτή που έχουν με τους άλλους. Τα άτομα με σύμπλεγμα ανωτερότητας επιζητούν συνεχώς την αποδοχή των γύρω τους και νιώθουν καλά με τον εαυτό τους μόνο όταν αυτά που λένε γίνονται προκαλούν τον θαυμασμό των υπόλοιπων. Δεν μπορούν να διαχειριστούν την αποτυχία, δεν ξέρουν να κάνουν αυτοκριτική και η απώλεια θαυμασμού διογκώνει την ανασφάλειά τους βυθίζοντάς τους περισσότερο από ότι αν αρχικά αντιλαμβανόντουσαν τον εαυτό τους στις πραγματικές τους διαστάσεις.

Η αλαζονεία μπορεί να σου ανατρέψει τα πάντα το επόμενο δευτερόλεπτο και να μείνεις εκτεθειμένος στο χάος που ο ίδιος έχεις δημιουργήσει. Στην πρώτη αποτυχία, η αυτοπεποίθηση παίρνει τον κατήφορο .

Η Νίκη Λυμπεράκη έχει τη φήμη κυριαρχικής προσωπικότητας, από όπου πέρασε. Πάντα, όπως λένε, κατάφερνε να επιβληθεί στους άλλους να κερδίζει τον θαυμασμό των ανωτέρων και αδιαφορούσε για την άδικη συμπεριφορά της στους συναδέλφους της.

Το στούντιο μπορεί να έχει φώτα, μακιγιέρ και στυλίστες, όμως η οθόνη της τηλεόρασης είναι διάφανη, απογυμνώνει τον παρουσιαστή στα μάτια του θεατή και φαίνεται τελικά η ψυχή του, όπως αυτή καθρεφτίζεται στο βλέμμα του και το χαμόγελό του. Και ίσως η εμπειρία είναι ακριβώς αυτό, η ευκολία με την οποία μπορεί με καλοσύνη και αγνό ενδιαφέρον να μεταδώσει στο αόρατο στα μάτια του κοινό, την ομορφιά της ψυχής του.

Πρέπει να είσαι καλός άνθρωπος για να κάνεις επιτυχημένα τηλεόραση θα πει κάποιος; Ναι. Ή πρέπει να έχεις μάθει να κοιτάς στα μάτια το αόρατο κοινό με καλοσύνη και αγάπη.

 

The post Το εγώ της Νίκης Λυμπεράκη appeared first on mononews.

Keywords
Αναζητήσεις
νικη λυμπερακη ποσο χρονων ειναι
Τυχαία Θέματα