Μ. Δευτέρα στη Μητρόπολη Νεαπόλεως

12:29 8/4/2026 - Πηγή: dogma

Την Μεγάλη Δευτέρα 6 Απριλίου 2026 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως κ. Βαρνάβας χοροστάτησε στην Ακολουθία του Όρθρου της Μεγάλης Τρίτης, η οποία τελέστηκε μέσα σε κλίμα κατανυκτικό στον Ιερό Ναό των Αγίων Θεοδώρων στις Συκιές, στην ακρόπολη της Μητροπολιτικής Επαρχίας.

Ο Σεβασμιώτατος, στο τέλος, ανέφερε τα εξής: «ο Συναξαριστής θα μνημονεύσει την παραβολή των δέκα Παρθένων. Ας είναι αυτά τα δειλινά της Μεγάλης Εβδομάδας η ευκαιρία της συνάντησης μαζί Του».

Παρών ήταν ο βουλευτής κ. Θ.Καράογλου.

Γράφει : Μαρία Χαραλαμπίδου

The post Μ. Δευτέρα στη Μητρόπολη Νεαπόλεως appeared first on Dogma.

Keywords
Τυχαία Θέματα