Τραμπ: «Οι Γερμανοί είναι κακοί, πολύ κακοί»

«The Germans are bad, very bad», οι Γερμανοί είναι κακοί, πολύ κακοί, φέρεται να είπε ο Αμερικανός πρόεδρος κατά τη συνάντησή του με ηγέτες της Ευρωπαϊκής Ενωσης στις Βρυξέλλες.
Keywords
Τυχαία Θέματα