«Το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι “άρρωστο”»

Την άποψή του για το πως έχει η κατάσταση στο ελληνικό ποδόσφαιρο εξέφρασε ο Μάρεκ Σαγκανόφσκι σε Μέσο της πατρίδας του. Ο Πολωνός επιθετικός αναφέρθηκε στα σφυρίγματα των διαιτητών, τις κόντρες μεταξύ των προέδρων, αλλά και τις… ιπτάμενες μπάλες.
Keywords
Τυχαία Θέματα