Θεσσαλονίκη χωρίς… νίκη

Κανένας από τους συλλόγους της Θεσσαλονίκης δεν μπόρεσε να φύγει το Σάββατο νικητής από τα παρκέ της Α1 μπάσκετ των ανδρών. Ο Άρης ηττήθηκε από το Περιστέρι με 70-80, το ίδιο και ο Ηρακλής από τον Κολοσσό (66-69). Ήττα και για τον ΠΑΟΚ στη Νέα Σμύρνη από τον Πανιώνιο (74-63). Το απόλυτο στην έδρα του πέτυχε ο Ίκαρος που επικράτησε του Πανελληνίου με 68-61. Μεγάλη εμφάνιση της ΑΕΚ με αντίπαλο τον Ηλυσιακό (97-74).
Keywords
Τυχαία Θέματα