Τα κακά παιδιά

Καλύτερα να σου ‘βγει μάτι το μάτι παρά το όνομα λένε. Τζεμπούρ και Καστίγιο έχουν την ταμπέλα του κακού παιδιού και για αυτόν και μερικούς άλλους λόγους, Ολυμπιακός και Άρης, αντίστοιχα, πήραν ένα σημαντικό ρίσκο με την απόκτησή τους. Όμως αν δεν ρισκάρεις, δεν πετυχαίνεις συνήθως. Διαβάστε στo www.sport-fm.gr τι έκαναν οι δύο παίκτες στις πρώτες τους εμφανίσεις με τις νέες τους ομάδες.
Keywords
Τυχαία Θέματα