Πρώτη για τον Ολυμπιακό (pics)

Την πρώτη του προπόνηση ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου πραγματοποίησε το πρωί της Τρίτης η ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού. Τόσο οι παίκτες όσο και ο νέος τεχνικός της ομάδας, Γιώργος Μπαρτζώκας, βρέθηκαν στο ΣΕΦ με τους πρώτους να προπονούνται σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς. Ανάμεσα τους και τα 2 νέα μεταγραφικά αποκτήματα των «ερυθρολεύκων», Στράτος Περπέρογλου και Δημήτρης Μαυροειδής καθώς επίσης και οι ξένοι της ομάδας, Έισι Λο, Τζόι Ντόρσι, Πέρο Άντιτς, Κάιλ Χάινς και Μαρτίνας Γκετσεβίτσιους.
Keywords
Τυχαία Θέματα