Πήρε το χαρτί ο Γκουαρντιόλα!

Στον πάγκο της Μπαρτσελόνα θα βρίσκεται ο Πεπ Γκουαρντιόλα στην επαναληπτική αναμέτρηση της Τρίτης με την Άρσεναλ για τους «16» του Champions League. Ο Καταλανός τεχνικός, που ταλαιπωρήθηκε από ενοχλήσεις στη μέση λόγω κήλης στο μεσοσπονδύλιο δίσκο, πήρε το πρωί της Δευτέρας εξιτήριο στην κλινική που νοσηλευόταν από το βράδυ του Σαββάτου, μετά τον αγώνα με τη Βαλένθια για την Primera Division.
Keywords
Τυχαία Θέματα