Έπεσε... χρήμα στον Πανιώνιο!

Ημέρα πληρωμών ήταν η Πέμπτη για τους ποδοσφαιριστές της ομάδας του Πανιωνίου. Όπως είχε υποσχεθεί η διοίκηση της ομάδας στους ποδοσφαιριστές, εξόφλησε μισθούς και δόσεις συμβολαίων, μέχρι και τις 30 Ιουνίου (σχεδόν όλοι δηλαδή προπληρώθηκαν). Οι πληρωμές θα γίνουν σε δύο γκρουπ, με το δεύτερο να είναι αυτό που θα περάσει την προσεχή Δευτέρα.
Keywords
Τυχαία Θέματα