«Έχουμε συνηθίσει στα δύσκολα»

Την υπόσχεση ότι οι διεθνείς βολεϊμπολίστες θα δώσουν το 100% των δυνατοτήτων τους στο ερχόμενο προολυμπιακό τουρνουά, έδωσε ο διεθνής κεντρικός Γιώργος Πετρέας. Ο παίκτης του Παναθηναϊκού παραχώρησε συνέντευξη στην ελληνική ομοσπονδία πετοσφαίρισης κατά την οποία μίλησε για τους στόχους της ομάδας ενώ δεν απέφυγε να δηλώσει ότι: «Το ελληνικό βόλεϊ μας έχεις συνηθίσει στα δύσκολα»
Keywords
Τυχαία Θέματα