«Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα»

Την απεριόριστη εμπιστοσύνη του στην Αστυνομία εξέφρασε ο Σάββας Θεοδωρίδης μέσω του NovaΣΠΟΡ FM 94.6 με αφορμή πληροφορίες που θέλουν την αστυνομία να εκφράζει τον προβληματισμό της για τη φύλαξη του ΟΑΚΑ και -εμμέσως- να τίθεται θέμα έδρας του τελικού Κυπέλλου. «Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με τον Ατρόμητο», σχολίασε ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού, ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν επιθυμούν οι ερυθρόλευκοι να πραγματοποιηθεί το παιχνίδι στο Καραϊσκάκη.
Keywords
Τυχαία Θέματα