«Χαρούμενος στον Ολυμπιακό, αλλά…»

«Καλυμμένος», αγωνιστικά και μη νιώθει, στον Ολυμπιακό ο Ράφικ Τζεμπούρ, αλλά δεν αποκλείει το ενδεχόμενο μεταγραφής στο εξωτερικό, σε συνέντευξή του στη «La Gazette du Fennec». «Είμαι περήφανος για το νταμπλ, αλλά δεν θέλω να σταματήσω εδώ, είμαι ακόμη διψασμένος», τόνισε ο Αλγερινός φορ. «Έχω συμβόλαιο και είμαι χαρούμενος εδώ. Για να φύγω θα πρέπει να υπάρχει μία ενδιαφέρουσα προοπτική και να συμφωνήσουν όλοι», πρόσθεσε. Οι αινιγματικές δηλώσεις του για ενδιαφέρον της Μαρσέιγ.
Keywords
Τυχαία Θέματα