Tweets… οργής από τα αποδυτήρια

Ιδιαίτερα εκνευρισμένος αποχώρησε ο Μιλ Χαμίντ, όταν αποβλήθηκε κατά τη διάρκεια του χθεσινού αγώνα της DC United με τους New York Red Bulls για το MLS Cup. Ο Αμερικανός γκολκίπερ πήγε νωρίτερα στα αποδυτήρια, αφού ο διαιτητής υπόδειξε πέναλτι σε μία πτώση του Κένι Κούπερ στην περιοχή των γηπεδούχων. Σε καμία περίπτωση δεν υπήρχε πέναλτι και η πρώτη αντίδραση του 22χρονου γκολκίπερ ήταν να αναρτήσει σχόλια στο Twitter και να κράξει τον ρέφερι και τον αντίπαλο παίκτη.
Keywords
Τυχαία Θέματα