"Η Πλειοψηφία δεν είναι Ασυλία"

Σε μια δημοκρατία, η πλειοψηφία αποτελεί το θεμέλιο της λαϊκής εντολής - όχι προνόμιο εξουσίας, ούτε άφεση ευθυνών.Όταν κυβερνητικά στελέχη φτάνουν στο σημείο να υπονοούν ότι η κοινοβουλευτική υπεροχή μεταφράζεται σε ασυλία, τότε χάνεται το μέτρο και πληγώνεται ανεπανόρθωτα η ίδια η έννοια του δημοκρατικού πολιτεύματος.Η δημοκρατία δεν είναι αριθμητική ισχύς, είναι ηθική υποχρέωση. Δεν είναι το δικαίωμα του ισχυρού να επιβάλλεται, αλλά η ευθύνη του να λογοδοτεί. Όταν η πλειοψηφία θεωρεί τον εαυτό της υπεράνω του
Keywords
Τυχαία Θέματα
Η Πλειοψηφία, Ασυλία,i pleiopsifia, asylia