Πέθανε αφού σέρβιρε τον... Ομπάμα

Η Τζόζεφιν Αν Χάρις, έφυγε από τη ζωή σε νοσοκομείο της Πενσυλβάνια. Λίγες ώρες πριν είχε σερβίρει πρωινό στον πρόεδρο των ΗΠΑ!
Keywords
Τυχαία Θέματα