Ληστεία στα ΕΛ.ΤΑ. Καισαριανής

Ληστεία σημειώθηκε σε υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. επί της οδού Ανδριανουπόλεως 45, στην Καισαριανή.

Δύο άγνωστοι δράστες εισέβαλαν στο υποκατάστημα και αφού ακινητοποίησαν πελάτες και υπαλλήλους υπό την απειλή όπλων, αφαίρεσαν όσα χρήματα είχαν τα ταμεία και στη συνέχεια διέφυγαν με μοτοσικλέτα.

Παρά την κινητοποίηση της Αστυνομίας που ακολούθησε και τις εκτεταμένες αναζητήσεις στην γύρω περιοχή, δεν κατέστη δυνατός ο εντοπισμός τους.

Keywords
Τυχαία Θέματα