Οι ψυχοπαθείς που αγαπήσαμε

Είναι οι δολοφόνοι που μας έχουν συναρπάσει. Iδιοφυείς, μεθοδικοί, εφευρετικοί, χωρίς έλεος για τα θύματα τους. Ανεξήγητα γοητευτικοί, τρομακτικοί και, ευτυχώς, ακίνδυνοι, αφού η απειλητική τους παρουσία εξατμίζεται μετά το τέλος της προβολής.

Με αφορμή το American Psycho που θα προβληθεί από την COSMOTE TV το Σάββατο 25 Νοεμβρίου στις 22.00μμ στο COSMOTE CINEMA
2HD, θυμόμαστε μερικούς από τους πιο αγαπημένους ψυχοπαθείς δολοφόνους του σελιλόιντ.

Η σιωπή των αμνών

Σε ένα από τα πιο καθηλωτικά θρίλερ στην ιστορία του σινεμά, ο ψυχικά διαταραγμένος Μπάφαλο Μπιλ επιδίδεται σε δολοφονίες νεαρών γυναικών , τις οποίες γδέρνει και τους αφαιρεί το δέρμα. Η νεαρή εκπαιδευόμενη πράκτορας του FBI, Clarice Starling (Jodie Foster), ξεκινά έρευνα για τους φόνους και επισκέπτεται έναν άλλο κατά συρροή δολοφόνο, τον ψυχίατρο Hannibal Lecter (Anthony Hopkins) που κρατείται σε φυλακή υψίστης ασφαλείας. Σκοπεύει να συνεργαστεί μαζί του για να φτάσει στον Μπάφαλο Μπιλ και, προκειμένου να πετύχει το στόχο της, αφήνεται στους ψυχολογικούς χειρισμούς του Lecter που τη φέρνουν αντιμέτωπη με τις πιο σκοτεινές τις αναμνήσεις.

Seven

Ο "John Doe" (Kevin Spacey) διαπράττει μια σειρά από φρικιαστικούς φόνους που εμπνεύστηκε από τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα. Στα ίχνη του βρίσκεται ένα αταίριαστο δίδυμο ντεντέκτιβ (Brad Pitt και Morgan Freeman). Καθώς το ένα έγκλημα διαδέχεται το άλλο, οι δύο αστυνομικοί εγκλωβίζονται στον ιστό του δολοφόνου και το film καταλήγει σε ένα ανατριχιαστικό φινάλε, με το θύτη να γίνεται θύμα και την παραφροσύνη να θριαμβεύει.

Ο ταξιτζής

Το εμβληματικό φιλί του Martin Scorsese είναι μια κούρσα στην παράνοια και τη μοναξιά της μεγαλούπολης. Ο Robert De Niro σκάβει βαθιά στη διαταραγμένη ψυχολογία του ήρωα αποτυπώνοντας τον αφελή ιδεαλισμό του και την επείγουσα ανάγκη του να δώσει τέλος σε αυτό που αντιλαμβάνεται ως φθορά και παρακμή. Ο νεαρός Travis οπλίζεται σαν αστακός, "σώζει" μια 12χρονη πόρνη εξοντώνοντας τους προστάτες της και γίνεται η επιτομή του ανισόρροπου που σε μια τραγική ειρωνεία φτάνει στη δόξα.

Ψυχώ

Η πιο διάσημη ταινία του Alfred Hitchcock, μία από τις πιο λιτές και τρομακτικές σκηνές στα χρονικά του κινηματογράφοy κι ένας ιδιοκτήτης μοτέλ με -πιο νοσηρό δεν γίνεται- οιδιπόδειο. Ο Norman Bates (Anthony Perkins) είναι μια διχασμένη ψυχολογικά προσωπικότητα που, έχοντας σκοτώσει τη μητέρα του, σκοτώνει πια για τη μητέρα του. Είναι ο δολοφόνος της διπλανής πόρτας σκιαγραφημένος άψογα από τον μετρ του σινεμά.

Γεννημένοι δολοφόνοι

Τα τραύματα που κουβαλούν από την παιδική τους ηλικία κάνουν τον Μίκι (Woody Harrelson) και τη Μάλορι (Juliette Lewis) ένα παράλογα ταιριαστό κι επικίνδυνο ζευγάρι. Σε αυτό το φιλμ του Όλιβερ Στόουν (Oliver Stone) που εικονογραφεί με λαγνεία την ακραία βία, το πρωταγωνιστικό δίδυμο διαπράττει μια σειρά από ωμές εκτελέσεις, φροντίζοντας να αφήνει πάντοτε κάποιον αυτόπτη μάρτυρα για να προπαγανδίζει τις μαζικές σφαγές τους και να "αναδείξει" τη δράση τους στα media. Ο θεατής γίνεται συνένοχος, καθώς θέλει αλλά δεν μπορεί να αποστρέψει το βλέμμα του από την οθόνη.
Keywords
Τυχαία Θέματα