Η Ηρώδου Αττικού τις πρώτες ώρες τις 21ης Απριλίου
Η 21η Απριλίου διαδραματίστηκε μέσα σε μία μονάχα νύχτα. Με υποδειγματική για τα ελληνικά δεδομένα οργάνωση, οι συνταγματάρχες που «επαναστάτησαν» έβαλαν τον στρατό, και κυρίως τα τεθωρακισμένα που διοικούσαν πλήρως, να καταλάβουν σημεία της Αθήνας με χειρουργική ακρίβεια, βραχυκυκλώνοντας με αυτόν τον τρόπο το υπάρχον σύστημα. Με τις πρώτες ακτίνες του ηλίου οι Αθηναίοι ενημερώθηκαν πως το πολίτευμα είχε πλέον αλλάξει, η μεγαλοαστική τάξη είχε παραγκωνισθεί και ότι η εγκαθίδρυση στην εξουσία της μικρομεσαίας τάξης και των αξιών
αυτής που μέχρι σήμερα καλά επικρατούν και διατηρούνται ανέπαφες, είχε δρομολογηθεί ανεπιστρεπτί.
Πρόκειται για ένα αφήγημα των τελευταίων ωρών της ελληνικής μεγαλομεσαίας τάξης που διαδραματίζεται σε ένα από τα σημαντικότερα προπύργια αυτής, στη συμβολή των οδών Ηρώδου Αττικού και Μουρούζη, που εκτυλίσσεται μέσα από τα μάτια ενός παιδιού της Γ' Δημοτικού, με πρωταγωνίστριες μια μαθήτρια του Λυκείου και την σημαντικότερη γυναικεία προσωπικότητα του εκπνέοντος καθεστώτος, τη μεγάλο-εκδότρια των εφημερίδων «Καθημερινή» και «Μεσημβρινή», Ελένη Βλάχου.
Όπως και σήμερα, έτσι και τότε η Ηρώδου Αττικού θεωρείτο ο σπουδαιότερος δρόμος των ΑΘηνών. Ανέκαθεν εφρουρείτο, βέβαια πολύ λιγότερο εκείνη την εποχή απ' ότι τα τελευταία χρόνια, και αυτό όχι γιατί υπήρχε πρωθυπουργικό γραφείο- ο θεσμός της πρωθυπουργίας μετακόμισε στο Μέγαρο Μαξίμου μόνο στα πρώτα χρόνια τη Μεταπολίτευσης- αλλά γιατί στο σημερινό Προεδρικό Μέγαρο κατοικούσε ένας βασιλιάς. Βασίλειο λοιπόν η Ελλάδα, με υποχρεώσεις παράστασης της βασιλικής οικογένειας σε παρελάσεις. Οι βασιλικές πομπές που παρελαύναν (με φανταχτερές στολές, άλογα, ανοικτές άμαξες) σκηνοθετημένες σκηνές, ίδιες με παραμύθι, αδυνατούσαν να μεταδοθούν τηλεοπτικά με τέλεια απόδοση. Σε μια εποχή που η τηλεόραση πρωτοξεκινούσε δειλά στην Ελλάδα. Μοναδικός τρόπος να τις απολαύσεις, η εξασφάλιση μιας θέσης στο πεζοδρόμιο κατά μήκος της διαδρομής πίσω από τα παρατεταγμένα αγήματα. Κατά συνέπεια και η ιδιαιτερότητα της Ηρώδου Αττικού που από τα παράθυρα και τα μπαλκόνια της προσέφερε τις πλέον προνομιούχες θέσεις για την παρακολούθηση ενός τέτοιου θεάματος, το κτήριο με φόντο τον Εθνικό Κήπο. Ο συγκεκριμένος δρόμος προσέφερε στιγμές όπως εκείνες που απαθανατίζει η Παριζιάνα με την Ρένα Βλαχοπούλου να λέει από το μπαλκόνι κάποιου κεντρικού ξενοδοχείου «Για δες, για δες χορούς και πανηγύρια». Σε αυτό ακριβώς το πνεύμα. Παραταγμένα αγήματα κατά μήκους της διαδρομής και τον κόσμο να πιάνει θέση απ τα χαράματα για να δει και να χαρεί.
Ήταν Παρασκευή, το μόνο σίγουρο. Ένα ωραίο ανοιξιάτικο πρωινό. Ανοίγοντας τη μπαλκονόπορτα είδα δυο άρματα μάχης σταθμευμένα στην απέναντι πλευρά της Ηρώδου Αττικού (θα είχαν μάλλον τοποθετηθεί εκεί λόγω Ανακτορικής Φρουράς (σημερινή προεδρική φρουρά). Ένας από τους στρατιώτες έστρεψε το πολυβόλο του προς την κατεύθυνσή μου. Ως φαίνεται, το νεαρό της ηλικίας μου θα πρέπει να τον καθησύχασε εφόσον επανέφερε την κάνη στην ευθεία θέση. Η ώρα είχε φτάσει να μοιραστώ αυτό το συγκλονιστικό θέαμα και τρέχοντας στο υπνοδωμάτιο των γονέων μου φώναξα «Μαμά, τανκς στο δρόμο!». Μια βαριά κοιμισμένη φωνή διέταξε «ησυχία και να πας σχολείο!».
Τα χρόνια εκείνα η περιοχή έσφυζε έβριθε από παιδιά, απόδειξη ο σημαντικός αριθμός σχολικών λεωφορείων που σταμάταγαν επί της Βασιλίσσης Σοφίας. Τα παιδιά κατευθύνθηκαν σχεδόν ταυτόχρονα στη στάση. Στη γωνία όμως της Ηρώδου Αττικού ένας οπλισμένος στρατιώτης μας ρώτησε που πάμε. Σχολείο; «Πηγαίνετε σπίτια σας δεν έχει σχολείο σήμερα!». Αν κρίνω από τους πανηγυρισμούς των παιδιών και τις θριαμβευτικές τσιγκολελέτες που ακολούθησαν στη μέση του δρόμου αυτή η στιγμή θα πρέπει να ήταν η πρώτη αποθέωση του Γεωργίου Παπαδόπουλου, του δικτάτορα που για τα επόμενα επτά χρόνια θα οργάνωνε λαϊκές και υπέρμετρα εθνικόφρονες γιορτές σε γήπεδα, με σκοπό την αποθέωση της δικτατορίας.
Η χαρμόσυνη όμως ανακοίνωση στο σπίτι για την θεόσταλτη ημέρα αργίας θορύβησε την οικογένειά μου. Για πρώτη φορά στη ζωή μου άκουσα «το τηλέφωνο είναι κομμένο». Κάτι άλλο επίσης πρωτάκουστο στ αυτιά μου: το ραδιόφωνο να παίζει ένα μέντλεϊ εμβατηρίων ανακατεμένων με δημοτική μουσική, ένας τύπος προγραμματισμού που θα γίνονταν σήμα κατατεθέν των επόμενων ετών δίνοντας κατ' αυτόν τον τρόπο ένα στίγμα εθνικής κρίσης, ώστε σε κάθε τέτοια περίσταση η μητέρα μου ανοίγοντας το ραδιόφωνο θα έλεγε «Νάτα τα τσάμικα - ποιος ξέρει τι άλλο έχει πάλι συμβεί».
Μην έχοντας τι να κάνω χάζευα από το παράθυρο τον κόσμο να φτάνει στη γωνία της Ηρώδου Αττικού και να κάνει μεταβολή παραιτημένος. Κάποια στιγμή διέκρινα μια συζήτηση σε υψηλότερους τόνους. Μια κοπέλα του Λυκείου προσπαθούσε να πείσει τους στρατιώτες να την αφήσουν να περάσει. Επέμενε ότι οι επικείμενες της εξετάσεις της επέβαλαν να μη χάσει ούτε μια μέρα φροντιστηρίου ώστε να τη δεχτούν τα πανεπιστήμια στην Μεγάλη Βρετανία. Τονίζω το μαθήτρια Λυκείου διότι σε αντίθεση με μας τα μικρά -που κουβαλούσαμε τα υπάρχοντά μας μέσα στη σάκα- η κοπέλα κρατούσε τα βιβλία της στο χέρι δεμένα με έναν ιμάντα (σήμα κατατεθέν ότι η ώρα που το πέρας του σχολείου δεν βρίσκοταν μακριά). Επρόκειτο για την κάτοικο της Μουρούζη 7-9 Αριάννα Στασινοπούλου, μελλοντική Arianna Huffington, ιδρύτρια της Huffington Post.
Όλη μέρα στο σπίτι δείκτες και βλέμματα στρέφονταν προς το ταβάνι, αναρωτώμενα τι να γινόταν ψηλότερα μέσα στο κτήριο. Έως ότου ακούστηκε «Βρίσκεται από τα χαράματα στην εφημερίδα». Τότε κατάλαβα ότι ο όλος αναβρασμός αφορούσε το ρετιρέ. Το διαμέρισμα όπου κατοικούσε η συμπαθητική κυρία με τα μπλε γυαλιά, που ανοίγοντας την πόρτα του ασανσέρ εφορμούσε οδηγούμενη από την άκρη των λουριών που τραβούσαν μανιωδώς τα τρία ντάσχουντ της μικρά σκυλιά. Το διαμέρισμα από το οποίο είχε παρελάσει όλη η Αθήνα, όπου ζυμώθηκαν πολιτικές αλλά και καλλιτεχνικές καριέρες, όπως αυτή του Δημήτρη Χορν και από τη βεράντα του οποίου, με φόντο την Ακρόπολη και τον Σαρωνικό, η ίδια περήφανα δήλωνε «Έχω την ωραιότερη θέα στον κόσμο!».
Το διαμέρισμα αυτό έχει μείνει στη ιστορία εφόσον εκεί εξελίχθηκε η πλοκή του βιβλίου «Απόδραση από κατ' Οίκον Περιορισμό», η αληθινή ιστορία του τρόπου με τον οποίο η Ελένη Βλάχου απέδρασε στο εξωτερικό από την εποπτεία που της είχε επιβάλει η Απριλιανή Δικτατορία.
Η Βλάχου ήταν η μοναδική εκδότης που αρνήθηκε να συμπράξει με τη δικτατορία, με αποτέλεσμα οι δικτάτορες να μην της επιτρέπουν την έξοδο από το διαμέρισμα. Έως ότου εκείνη ένα βράδυ πήδηξε στη βεράντα της διπλανή,ς σκάζοντας το από κει με προορισμό το Λονδίνο για να δημιουργήσει την αντίσταση κατά της Δικτατορίας.
Πενήντα χρόνια αργότερα το διαμέρισμα της Ελένης Βλάχου διατηρεί τη θέα του. Η Αριάννα κατάφερε να πάει στην Αγγλία απ' όπου και συνέχισε τη γνωστή πλέον της πορεία και ο αφηγητής, είναι κάτι τι μεγαλύτερος και αφηγείται. Όσο για την Ηρώδου Αττικού: Παραμένει κλειστή...
Πρόκειται για ένα αφήγημα των τελευταίων ωρών της ελληνικής μεγαλομεσαίας τάξης που διαδραματίζεται σε ένα από τα σημαντικότερα προπύργια αυτής, στη συμβολή των οδών Ηρώδου Αττικού και Μουρούζη, που εκτυλίσσεται μέσα από τα μάτια ενός παιδιού της Γ' Δημοτικού, με πρωταγωνίστριες μια μαθήτρια του Λυκείου και την σημαντικότερη γυναικεία προσωπικότητα του εκπνέοντος καθεστώτος, τη μεγάλο-εκδότρια των εφημερίδων «Καθημερινή» και «Μεσημβρινή», Ελένη Βλάχου.
Όπως και σήμερα, έτσι και τότε η Ηρώδου Αττικού θεωρείτο ο σπουδαιότερος δρόμος των ΑΘηνών. Ανέκαθεν εφρουρείτο, βέβαια πολύ λιγότερο εκείνη την εποχή απ' ότι τα τελευταία χρόνια, και αυτό όχι γιατί υπήρχε πρωθυπουργικό γραφείο- ο θεσμός της πρωθυπουργίας μετακόμισε στο Μέγαρο Μαξίμου μόνο στα πρώτα χρόνια τη Μεταπολίτευσης- αλλά γιατί στο σημερινό Προεδρικό Μέγαρο κατοικούσε ένας βασιλιάς. Βασίλειο λοιπόν η Ελλάδα, με υποχρεώσεις παράστασης της βασιλικής οικογένειας σε παρελάσεις. Οι βασιλικές πομπές που παρελαύναν (με φανταχτερές στολές, άλογα, ανοικτές άμαξες) σκηνοθετημένες σκηνές, ίδιες με παραμύθι, αδυνατούσαν να μεταδοθούν τηλεοπτικά με τέλεια απόδοση. Σε μια εποχή που η τηλεόραση πρωτοξεκινούσε δειλά στην Ελλάδα. Μοναδικός τρόπος να τις απολαύσεις, η εξασφάλιση μιας θέσης στο πεζοδρόμιο κατά μήκος της διαδρομής πίσω από τα παρατεταγμένα αγήματα. Κατά συνέπεια και η ιδιαιτερότητα της Ηρώδου Αττικού που από τα παράθυρα και τα μπαλκόνια της προσέφερε τις πλέον προνομιούχες θέσεις για την παρακολούθηση ενός τέτοιου θεάματος, το κτήριο με φόντο τον Εθνικό Κήπο. Ο συγκεκριμένος δρόμος προσέφερε στιγμές όπως εκείνες που απαθανατίζει η Παριζιάνα με την Ρένα Βλαχοπούλου να λέει από το μπαλκόνι κάποιου κεντρικού ξενοδοχείου «Για δες, για δες χορούς και πανηγύρια». Σε αυτό ακριβώς το πνεύμα. Παραταγμένα αγήματα κατά μήκους της διαδρομής και τον κόσμο να πιάνει θέση απ τα χαράματα για να δει και να χαρεί.
Ήταν Παρασκευή, το μόνο σίγουρο. Ένα ωραίο ανοιξιάτικο πρωινό. Ανοίγοντας τη μπαλκονόπορτα είδα δυο άρματα μάχης σταθμευμένα στην απέναντι πλευρά της Ηρώδου Αττικού (θα είχαν μάλλον τοποθετηθεί εκεί λόγω Ανακτορικής Φρουράς (σημερινή προεδρική φρουρά). Ένας από τους στρατιώτες έστρεψε το πολυβόλο του προς την κατεύθυνσή μου. Ως φαίνεται, το νεαρό της ηλικίας μου θα πρέπει να τον καθησύχασε εφόσον επανέφερε την κάνη στην ευθεία θέση. Η ώρα είχε φτάσει να μοιραστώ αυτό το συγκλονιστικό θέαμα και τρέχοντας στο υπνοδωμάτιο των γονέων μου φώναξα «Μαμά, τανκς στο δρόμο!». Μια βαριά κοιμισμένη φωνή διέταξε «ησυχία και να πας σχολείο!».
Τα χρόνια εκείνα η περιοχή έσφυζε έβριθε από παιδιά, απόδειξη ο σημαντικός αριθμός σχολικών λεωφορείων που σταμάταγαν επί της Βασιλίσσης Σοφίας. Τα παιδιά κατευθύνθηκαν σχεδόν ταυτόχρονα στη στάση. Στη γωνία όμως της Ηρώδου Αττικού ένας οπλισμένος στρατιώτης μας ρώτησε που πάμε. Σχολείο; «Πηγαίνετε σπίτια σας δεν έχει σχολείο σήμερα!». Αν κρίνω από τους πανηγυρισμούς των παιδιών και τις θριαμβευτικές τσιγκολελέτες που ακολούθησαν στη μέση του δρόμου αυτή η στιγμή θα πρέπει να ήταν η πρώτη αποθέωση του Γεωργίου Παπαδόπουλου, του δικτάτορα που για τα επόμενα επτά χρόνια θα οργάνωνε λαϊκές και υπέρμετρα εθνικόφρονες γιορτές σε γήπεδα, με σκοπό την αποθέωση της δικτατορίας.
Η χαρμόσυνη όμως ανακοίνωση στο σπίτι για την θεόσταλτη ημέρα αργίας θορύβησε την οικογένειά μου. Για πρώτη φορά στη ζωή μου άκουσα «το τηλέφωνο είναι κομμένο». Κάτι άλλο επίσης πρωτάκουστο στ αυτιά μου: το ραδιόφωνο να παίζει ένα μέντλεϊ εμβατηρίων ανακατεμένων με δημοτική μουσική, ένας τύπος προγραμματισμού που θα γίνονταν σήμα κατατεθέν των επόμενων ετών δίνοντας κατ' αυτόν τον τρόπο ένα στίγμα εθνικής κρίσης, ώστε σε κάθε τέτοια περίσταση η μητέρα μου ανοίγοντας το ραδιόφωνο θα έλεγε «Νάτα τα τσάμικα - ποιος ξέρει τι άλλο έχει πάλι συμβεί».
Μην έχοντας τι να κάνω χάζευα από το παράθυρο τον κόσμο να φτάνει στη γωνία της Ηρώδου Αττικού και να κάνει μεταβολή παραιτημένος. Κάποια στιγμή διέκρινα μια συζήτηση σε υψηλότερους τόνους. Μια κοπέλα του Λυκείου προσπαθούσε να πείσει τους στρατιώτες να την αφήσουν να περάσει. Επέμενε ότι οι επικείμενες της εξετάσεις της επέβαλαν να μη χάσει ούτε μια μέρα φροντιστηρίου ώστε να τη δεχτούν τα πανεπιστήμια στην Μεγάλη Βρετανία. Τονίζω το μαθήτρια Λυκείου διότι σε αντίθεση με μας τα μικρά -που κουβαλούσαμε τα υπάρχοντά μας μέσα στη σάκα- η κοπέλα κρατούσε τα βιβλία της στο χέρι δεμένα με έναν ιμάντα (σήμα κατατεθέν ότι η ώρα που το πέρας του σχολείου δεν βρίσκοταν μακριά). Επρόκειτο για την κάτοικο της Μουρούζη 7-9 Αριάννα Στασινοπούλου, μελλοντική Arianna Huffington, ιδρύτρια της Huffington Post.
Όλη μέρα στο σπίτι δείκτες και βλέμματα στρέφονταν προς το ταβάνι, αναρωτώμενα τι να γινόταν ψηλότερα μέσα στο κτήριο. Έως ότου ακούστηκε «Βρίσκεται από τα χαράματα στην εφημερίδα». Τότε κατάλαβα ότι ο όλος αναβρασμός αφορούσε το ρετιρέ. Το διαμέρισμα όπου κατοικούσε η συμπαθητική κυρία με τα μπλε γυαλιά, που ανοίγοντας την πόρτα του ασανσέρ εφορμούσε οδηγούμενη από την άκρη των λουριών που τραβούσαν μανιωδώς τα τρία ντάσχουντ της μικρά σκυλιά. Το διαμέρισμα από το οποίο είχε παρελάσει όλη η Αθήνα, όπου ζυμώθηκαν πολιτικές αλλά και καλλιτεχνικές καριέρες, όπως αυτή του Δημήτρη Χορν και από τη βεράντα του οποίου, με φόντο την Ακρόπολη και τον Σαρωνικό, η ίδια περήφανα δήλωνε «Έχω την ωραιότερη θέα στον κόσμο!».
Το διαμέρισμα αυτό έχει μείνει στη ιστορία εφόσον εκεί εξελίχθηκε η πλοκή του βιβλίου «Απόδραση από κατ' Οίκον Περιορισμό», η αληθινή ιστορία του τρόπου με τον οποίο η Ελένη Βλάχου απέδρασε στο εξωτερικό από την εποπτεία που της είχε επιβάλει η Απριλιανή Δικτατορία.
Η Βλάχου ήταν η μοναδική εκδότης που αρνήθηκε να συμπράξει με τη δικτατορία, με αποτέλεσμα οι δικτάτορες να μην της επιτρέπουν την έξοδο από το διαμέρισμα. Έως ότου εκείνη ένα βράδυ πήδηξε στη βεράντα της διπλανή,ς σκάζοντας το από κει με προορισμό το Λονδίνο για να δημιουργήσει την αντίσταση κατά της Δικτατορίας.
Πενήντα χρόνια αργότερα το διαμέρισμα της Ελένης Βλάχου διατηρεί τη θέα του. Η Αριάννα κατάφερε να πάει στην Αγγλία απ' όπου και συνέχισε τη γνωστή πλέον της πορεία και ο αφηγητής, είναι κάτι τι μεγαλύτερος και αφηγείται. Όσο για την Ηρώδου Αττικού: Παραμένει κλειστή...
-- This feed and its contents are the property of The Huffington Post, and use is subject to our terms. It may be used for personal consumption, but may not be distributed on a website.
Keywords
ωρες, huffington post, έως ότου, αθηνα, ελλαδα, πηγαίνετε, huffington, μπλε, χορν, Ακρόπολη, feed, property, βιβλια, παγκόσμια ημέρα της γυναίκας 2012, στρατος, Καλή Χρονιά, Ημέρα της μητέρας, Ημέρα του παιδιού, βλαχοπουλου, ελενη, αλογα, γηπεδα, γωνια, λονδινο, μητερα, μουσικη, ραδιοφωνο, ρωτησε, τηλεοραση, τηλεφωνο, ωρα, ασανσερ, αυτια, ακτινες, βραδυ, γεωργιου, γυαλια, δρομος, εξετασεις, εποχη, επτα, ετων, έως ότου, ζωη, ζωη μου, ιδια, θεα, κυρια, μαξιμου, ματια, μηκος, μπλε, νυχτα, οικογενεια, παιδια, παμε, πορτα, πρωινο, ρενα βλαχοπουλου, ρετιρε, σιγουρο, συζητηση, σκηνες, σκυλια, σπιτι, σπιτια, στιγμα, σχολειο, τεθωρακισμενα, τυπος, τρια, φτανει, φοντο, φωνη, φορα, χερι, χορν, ευθεια, ελληνικα, εθνικο, huffington post, huffington, feed, κηπο, κοπελα, μεινει, property, σημα, θεσεις, ωραιο, υπνοδωματιο
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Το σατανικό σχέδιο Τσίπρα-Καραμανλή
- Αποκαλύφθηκε το μυστικό του Ντάνου στο Survivor για το οποίο κανείς Διάσημος δεν μιλούσε
- Βρήκαν 20χρονο πυροβολημένο στη Θεσσαλονίκη
- Survivor: Τι ποσοστά πήραν οι υποψήφιοι για αποχώρηση
- Η πρωταγωνίστρια της βιντεοκασέτας Λίντα Γίγα και το ανεκπλήρωτο όνειρό της
- Survivor: Έξαλλος ο Χανταμπάκης με τον ΣΚΑΪ
- Αποκάλυψη “σοκ” για ασθενοφόρο που επιτηρούσε την εθνική οδό
- Αποκάλυψη σοκ για την πτώση του ελικοπτέρου: Τι είχε ζητήσει ο πιλότος
- Ελένη Μενεγάκη: «Ας περάσει το μαρτύριο, ας πεθάνω, ας λιποθυμήσω»
- Διατροφικές συνήθειες που σου προσθέτουν κιλά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Huffington Post Greece
- 21 Απριλίου 1967: Αποφράς ημέρα
- Τσίπρας στη WSJ: Ρύθμιση χρέους χωρίς κόστος για τους Ευρωπαίους
- Τα πέντε σημεία-κλειδιά της δράσης της «συμμορίας των θυρίδων»
- Τα 14 πιο ενοχλητικά πράγματα που κάνουν οι καλεσμένοι σε έναν γάμο
- Η Ηρώδου Αττικού τις πρώτες ώρες τις 21ης Απριλίου
- Η 5η Εβδομάδα Ισραηλινού Κινηματογράφου έρχεται στην Ταινιοθήκη
- Γνωστός στις αρχές ο δράστης της επίθεσης στο Παρίσι - Ένας αστυνομικός νεκρός
- Επικοινώνησαν μαζί μας εξωγήινοι; Τι αποκαλύπτουν τα ευρήματα του φιλόδοξου πρότζεκτ «Breakthrough Listen»
- Επιβεβαιώνουν οι πρώτες φωτογραφίες του Game of Thrones αυτό που όλοι περιμένουμε;
- Θέλετε να πετύχετε; Αποφύγετε αυτούς τους 9 τύπους τοξικών ανθρώπων
- Τελευταία Νέα Huffington Post Greece
- Η Ηρώδου Αττικού τις πρώτες ώρες τις 21ης Απριλίου
- 21 Απριλίου 1967: Αποφράς ημέρα
- Σύλληψη υπόπτου για την επίθεση κατά της Ντόρτμουντ. Ποιος ο πραγματικός λόγος της επίθεσης
- Βίντεο-ντοκουμέντο από την τρομοκρατική επίθεση στο κέντρο του Παρισιού
- Επικοινώνησαν μαζί μας εξωγήινοι; Τι αποκαλύπτουν τα ευρήματα του φιλόδοξου πρότζεκτ «Breakthrough Listen»
- Επιβεβαιώνουν οι πρώτες φωτογραφίες του Game of Thrones αυτό που όλοι περιμένουμε;
- Τα πέντε σημεία-κλειδιά της δράσης της «συμμορίας των θυρίδων»
- Τα 14 πιο ενοχλητικά πράγματα που κάνουν οι καλεσμένοι σε έναν γάμο
- Η 5η Εβδομάδα Ισραηλινού Κινηματογράφου έρχεται στην Ταινιοθήκη
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Στο «βάλτο» οι διαπραγματεύσεις: Δεν προλαβαίνουμε ούτε τον Μάι
- Η σύντροφος και η στυτική δυσλειτουργία
- Δικυκλιστής τραυματίστηκε σε τροχαίο στο «Ρολόι»
- Πέντε ταξίδια στο χρόνο με ατμοκίνητο τρένο
- Χανταμπάκης: Έφαγα και εγώ από το ψωμί, δεν το πήρε ο Αγγελόπουλος
- Τσίπρας στη WSJ: Είμαστε έτοιμοι να εισέλθουμε σε πορεία ανάπτυξης
- Πώς θα καταλάβετε ότι το παιδί δεν έχει αυτοπεποίθηση
- Χανιά: Αερογέφυρα ζωής για 68χρονο
- Κομοτηνή: Ένας καπνοκαλλιεργητής από τα παλιά
- Survivor: Ανατροπή στην ένωση! Μαχητές και Διάσημοι σε κοινή παραλία, αλλά…