Ντρέπεται και η… ντροπή!

Οι συνταξιούχοι πρέπει να βγουν στους δρόμους και να πανηγυρίζουν! Πρέπει να «ράψουν καινούργιο σακάκι» με εσωτερικές τσέπες για να βάλουν τα χρήματα που θα τους μοιράσει η Κυβέρνηση έως…

Ντρέπεται και η… ντροπή! - Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Keywords
Τυχαία Θέματα