Η «καλή» δικαιολογία

Όταν κυβερνήσεις και μεγάλες επιχειρήσεις της «ώριμης», δημοκρατικής Δύσης κλείνουν οικονομικές συμφωνίες με αυταρχικά καθεστώτα, που κατηγορούνται για παραβίαση θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων, βρίσκουν μία πολύ καλή δικαιολογία, αν όχι προς την κοινή γνώμη, τουλάχιστον προς τον εαυτό τους. Αν δεν το κάνουμε εμείς, θα το κάνει κάποιος άλλος. Όσοι θέλουν πιο πειστικό αφήγημα, το διανθίζουν με επιχειρήματα τύπου «ποιοι είμαστε εμείς να κρίνουμε το πολιτικό σύστημα άλλων κρατών», γράφει η Νατάσα Στασινού.
Keywords
Τυχαία Θέματα