«Φωτιά» στο πρωτάθλημα έβαλε η Λεβάντε

Η Λεβάντε βάζει φωτιά στην La Liga! Η ομάδα από την Βαλένθια νίκησε στο «Μετροπολιτάνο» της Μαδρίτης με 2-0 την πρωτοπόρο Ατλέτικο,για την 24η αγωνιστική, τρία 24ωρα μετά την προηγούμενη συνάντησή τους στο «Θιουτάτ ντε Βαλένθια», σε εξ αναβολής ματς της 2ης ημέρας.
Keywords
Αναζητήσεις
rss
Τυχαία Θέματα