Η Remedy σχολιάζει τη διάρκεια του Control

Με την ημερομηνία κυκλοφορίας του Control να βρίσκεται αρκετά κοντά, η Remedy σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για τη διάρκεια του τίτλου της, όπου δοκιμάζει νέα πράγματα προσθέτοντας στοιχεία Metroidvania στον κόσμο του. Και τι άλλο ταιράζει σε παιχνίδια με Metroidvania στοιχεία; Φυσικά side quests που, όχι μόνο μεγαλώνουν τη διάρκεια, αλλά εμβαθύνουν και το story του παιχνιδιού. Όπως μάθαμε από τους Mikael Kasurinen και Brooke Maggs (director και narrative designer του τίτλου), η διάρκεια ενός playthrough μαζί με κάποια […]

Keywords
Τυχαία Θέματα