Guerrilla Games: “Η CPU του PS3 πατάει πολλές σημερινές CPU υπολογιστών”

Οι περισσότεροι γνωρίζουμε ότι το PS3 διέθετε έναν πανίσχυρο επεξεργαστή, αρχιτεκτονικής Cell, ο οποίος πάρα την τεράστια δύναμη του αποτελούσε πονοκέφαλο για τους developers καθώς απαιτούσε πολύ χρόνο, χρόνο αφιερωμένο πολλές φορές σε αχαρτογράφητα και πολύπλοκα μέρη προκειμένου να εκμεταλλευτούν τις τεράστιες δυνατότητες του. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι δηλώσεις του co-director και technical director της Guerilla Games (Killzone, Horizon Zero Dawn κ.α.) Michiel van der Leeuw στο GameInformer όπου αναλύοντας τα παραπάνω αναφέρει χαρακτηριστικά πως ακόμα και σημερινά chips, επιτραπέζιων […]

Keywords
Τυχαία Θέματα