Ghost of Tsushima: Χορταστικός σε διάρκεια ο νέος τίτλος της Sucker Punch

Μετά το χορταστικό State of Play για το Ghost of Tsushima που είδαμε παρέα, ο Creative Director του τίτλου, Nate Fox, έδωσε μια συνέντευξη σε Βραζιλιάνικο μέσο και μας έδωσε αρκετές νέες πληροφορίες. Πιο συγκεκριμένα στην ερώτηση για το πόση διάρκεια θα έχει το Ghost of Tsushima απάντησε: Είναι μια δύσκολη ερώτηση να απαντηθεί, επειδή ο κόσμος είναι ένας μεγάλος χώρος με μια σειρά από απομονωμένες ιστορίες (side quests) […] Κάναμε αρκετές δοκιμές με ανθρώπους που έπαιζαν περίπου 6:30 ώρες […]

Keywords
Τυχαία Θέματα